Pentru că oamenii din spatele unui brand sunt cei care îi dau viață, vă facem cunoștință cu colegul nostru George Cojocaru, Asistent Manager Departament Online la Mobexpert Iași.

  • Vrem să aflăm mai multe lucruri despre tine. Cum este George, ce a făcut înainte să lucreze în cadrul companiei Mobexpert?
    Înainte de a fi angajat la Mobexpert am lucrat mai mulți ani în presa scrisă, de care încă mai sunt îndrăgostit. Decizia de a pleca către un alt domeniu a fost în mare motivată de faptul ca îmi doream sa fac, sa cunosc mai mult. Și, din fericire, acel domeniu și ceea ce fac acum au în comun omul și nevoile sale.
  • Povestește-ne mai multe despre traseul tău profesional.
    Am început ca și consultant de vanzari în Departamentul Bucatarii, apoi s-a ivit oportunitatea de a face cunoștință și cu zona de Outdoor. A fost o vară interesantă, plină de provocari și practic momentul în care m-am „călit” și maturizat la Mobexpert. Ulterior am făcut parte din echipele Departamentelor Decoratiuni și Office. Înamplare sau nu, tot acest traseu și acumulări de cunoștințe m-au pregătit pentru „copilul” Mobexpert Online. Spun asta pentru că am avut norocul să fiu parte a acestui departament încă de la început, odată cu implementarea lui în magazinele Mobexpert din țară.
  • Cu ce este Mobexpert special pentru tine?
    Acest brand face parte din viața mea deja de mai bine de 5 ani. Sunt multe lucruri speciale pentru mine, pornind de la echipa din care fac parte și până la ceea ce oferim clientilor noștri – servicii și produse.
  • Cum decurge o zi din activitatea ta? Care sunt cele mai mari provocări?
    Împreună cu echipa Departamentului Online de la Mobexpert Iasi suntem mereu focusați pe clientii noștri. Prioritatea noastră este să ne asigurăm că toți clientii se vor putea bucura de produsele pe care și le doresc și de care au nevoie în cel mai scurt timp posibil.
  • Care sunt principalele ingrediente pentru o experiență placută în online?
    Ceea ce a reușit să construiască și să crească de la an la an echipa Mobexpert în domeniul comerțului electronic este ceva minunat. Avem o paletă bogată de produse din care clientul poate alege, termene foarte bune de livrare și servicii premium.
  • Cu ce diferă pentru tine activitatea de consiliere în mediul online față de mediul offline?
    Având în vedere ca am trecut prin ambele etape, în esență nu cu mult. Este ca tenisul de câmp și cel de masă. Sunt aceleași principii, lucrezi cu aproximativ aceleași instrumente dar ritmul este altul. Majoritatea clienților din online își doresc să se bucure de produsele comandate foarte repede iar timpul alocat unei achiziții nu este întotdeauna același cu cel pe care îl alocă un client de magazin. Majoritatea discuțiilor cu clientul le ai telefonic și în 2-3 minute trebuie să livrezi informație cât mai repede, clar și corect.
  • După ce valori te ghidezi in activitatea ta?
    Respectul, față de clienți și față de casa căreia în fiecare zi îi trec pragul și familia numită Mobexpert Iasi. Responsabilitate, recunoștință și angajament pentru că sunt un reprezentant al unui brand care a avut încredere în forțele mele si căruia îi sunt dator să îi ofer la fel de mult.
  • Care este cea mai importantă lecție pe care ai învățat-o în ultimul an?
    Anul trecut, înainte ca pandemia sa prindă contur și în Romania, îmi doream să am parte de cât mai multe provocari… Și au venit. Poate sunt superstițios dar am învățat sa nu mai cer provocari. În schimb mă pregătesc pentru ele pentru că știu că oricum vor veni.
  • De ce ai recomanda unui prieten Mobexpert ca loc de muncă?
    Aș recomanda oricui să trăiască experiența „Mobexpert”, fie doar și pentru o scurtă perioadă de timp. În spatele liniei întâi – ceea ce vede clientul atunci când trece pragul magazinului, este un furnicar de experiențe, învățături, sentimente, oameni diferiți, cu pregătiri diverse, care așteaptă să fie descoperit.
  • Ce sfat ai pentru generația tânără? Ținând cont mai ales de această perioadă, ce ar putea să facă pentru joburile în care sunt deja sau pentru care se pregătesc?
    Perioada pe care o traversăm, aflată încă sub semnul pandemiei, nu este, din punctul meu de vedere, una comodă, mai ales pentru un proaspăt angajat în retail. Prioritățile clientilor s-au schimbat, au devenit poate mai cumpătați cu banii pe care îi cheltuie iar așteptările lor sunt mari. Ce faci în această situație? Te adaptezi și lupți sa fii cel mai bun în domeniul tău, cu tot ce presupune acest lucru.