„Vrem să alegem noi scaunul de birou!”

scroll down

Sună a revoltă?

Te asigur că mulţi dintre cei cu care am stat de vorbă de-a lungul celor 10 ani, de când lucrez în domeniul mobilierului de birou, m-au rugat „imperativ” să fac ceva în acest sens. Pe unii i-am ajutat să obţină ce şi-au propus, alţii încă mai incearcă... din păcate majoritatea se complac în situaţia dată. Degeaba avem soluţii şi resurse, dar nu suntem capabili să înţelegem că această schimbare este necesară.

Cred că a sosit momentul să acceptăm că nu există scaunul ergonomic perfect şi că  „noi comercializăm cel mai bun scaun”, cum le place unora dintre competitori să afirme, nu este decât o afirmaţie de care marketingul modern se simte jenat. După ce l-ai cumpărat... rămâi cu sloganul!

Hai să analizăm împreună de ce unii consideră că nu trebuie ca fiecare angajat să-şi aleagă scaunul de birou!

1. „Pentru că afectează conceptul de imagine unitară a spaţiului de birou.” Cei care fac astfel de afirmaţii sunt aceiaşi care consideră că un contabil şi un om de vânzări ar trebui să aibă acelaşi tip de birou. Ca să fie UNITAR! Sunt prea multe de dezbătut pe acest subiect, aşadar nu voi intra în detalii.

Câteva soluţii „de compromis”: - Familiile de scaune – o gamă complexă de produse cu o linie de design comună şi care abordează mai multe funcţionalităţi, tipuri de mecanisme, materiale etc; - Păstrarea aceluiaşi finisaj şi/sau culoare deşi schimbăm modelul scaunului.

2. „Pentru ca preţurile diferă de la un produs la altul.” Câteva soluţii „de compromis”: - Alocarea unui buget în care fiecare angajat să se încadreze când va alege produsul; - Selectarea mai multor produse cu preţuri similare, dar caracteristici tehnice diferite. Fiecare dintre angajaţi va testa pe rând toate produsele, apoi va alege. Totul la sediul clientului! E o practică normală în domeniul meu de activitate.

3. „Pentru că e prea complicat.” Dacă şeful tău crede asta... schimbă-l!

4. „Pentru că angajaţii mai pleacă...” Atunci arată-le noilor colegi că îi respecţi şi că îi susţii la noul lor loc de muncă. Investiţia e minimă pentru beneficiile indirecte pe care le vei obţine ca angajator.

Acestea sunt doar câteva dintre argumentele primite atunci când ţi s-a spus „nu”? Dacă mai ştii şi altele trimite-le consilierului Mobexpert şi vom incerca să te ajutăm în găsirea unei soluţii viabile.

Pentru că acolo unde este deschidere... avem argumente. Unde nu... găsim o cheie.

Ștefan Rădulescu

28.05.2012

Comentarii

Lasă un comentariu