Un birou numit dorință nu mai este un mit, ci o realitate

scroll down

Mobila pentru acasă o alegi cu grijă și te gândești de foarte multe ori dacă se potrivește cu stilul tău. Petreci ore în șir alegând accesorii și potrivind culorile. Te gândești de 1000 de ori dacă să alegi o canapea și dacă se potrivește cu dulapul.

Un birou numit dorință nu mai este un mit, ci o realitate. Mobilarea unui spațiu de lucru este o provocare, uneori. O singură companie, o identitate, mai multe departamente și, evident, mai multe personalități. Este important să ții cont de toate. Astfel, funcționalitatea și design-ul trebuie îmbinate cu domeniul de activitate și identitatea companiei. Culorile din logo-ul companiei se asortează cu mobilierul, legătura dintre departamente se îmbină cu ambianța spațiului de lucru, conceptul se alege în funcție de domeniul de activitate al companiei, ș.a Fie că ești creativ, fie că ești mai serios, biroul tău poate fi personalizat, ținând cont de specificul business-ului tău. 
Specialiștii Mobexpert Office te ajută să iei cele mai bune decizii și să transformi spațiul de lucru într-un spațiu de relaxare. Noi livrăm bună dispoziție, inspirație, creativitate și gândul că ajungi dimineața într-un birou în care îți face plăcere să lucrezi. În plus, punem la dispoziția clienților noștri servicii personalizate.

(1) Suntem alături de tine cu soluții pe tot parcursul procesului de amenajare al spațiului tău de lucru. Consiliere specializată.
Conceptul unui proiect pornește întotdeauna de la nevoile și dorințele tale, pe care le stabilim împreună în etapa de consultanță. Designul unui spațiu este realizat în strânsă legătură cu domeniul de activitate și elementele de identificare ale companiei (logo, culori specifice, motto, valori etc.). 
Etapa conturării conceptului va fi urmată de etapa de proiectare, când vor fi realizate primele variante de amenajare. Aceste propuneri vor fi verificate împreună cu tine. În plus, în această etapă anticipăm pașii necesari în vederea obținerii avizelor și autorizațiilor, cu scopul de a reduce timpul de așteptare, în ceea ce privește funcționarea legală a spațiului.
Project Manager-ul va crea un plan de calitate, va organiza cu grijă fiecare pas al echipei de execuție și va estima datele de finalizare ale lucrărilor. PM-ul va ține legătura cu clientul pe tot parcursul desfășurării lucrărilor și va primi feedback constant pe propunerile realizate.
Diferența stă în detalii. Decorațiunile sunt elemente cheie, ele definesc spațiul și scot în evidență conceptul. Astfel, spațiul de lucru va deveni memorabil și apreciat atât de vizitatori, cât și de angajați. Multitudinea de finisaje și culori, diversitatea de linii și stiluri ale mobilierului nostru îți oferă libertatea de a alege ceea ce te caracterizează, pentru a crea împreuna un spațiu adaptat nevoilor și gusturilor tale.
Imaginează-ți că ai putea să construiești spațiul de lucru exact așa cum îți faci costumul la croitor: după gustul tău, dar mai ales pe măsurile tale. Acest lucru presupune folosirea partițiilor interne: compartimentare ’’ca la croitor’’, adaptată perfect nevoilor tale. Jaluzelele, mocheta, prizele, lumina artificială, pereții despărțitori, toate acestea se regăsesc în biroul tău și trebuie să se potrivească.
O zonă open-space trebuie să îndeplinească mai multe funcții simultan.
Mobilierul de care ai nevoie în aceste situații trebuie să fie unul mobil, modular, ergonomic și calitativ. Rezultatul final va fi unitar, îndeplinind însă cerințe diverse.

(2) Te ajutăm să aduci mobilierul la birou, să îl montezi și recuperăm noi toate ambalajele produselor. Transport şi Montaj.
Pentru produsele achiziționate din Mobexpert Office vă punem la dispoziție serviciul de transport și montaj la domiciliu / sediu. Astfel, aveți garanția efectuării unui transport în condiții de siguranță și un montaj la standard înalt de calitate - echipele noastre de montaj sunt alcătuite din tehnicieni specializați. În plus, ne îngrijim de recuperarea şi reciclarea cartoanelor, ambalajelor de lemn şi plastic, astfel încât să vă bucuraţi de produsele achiziţionate din magazinele Mobexpert Office.

(3) Avem grijă să te bucuri de produsele Mobexpert Office. Te ținem sub supraveghere minim 2 ani. Garanția produselor tale.
Toate produsele achiziționate din cadrul Mobexpert Office au un termen de garanție de minim 24 de luni. Acesta este calculat de la data livrării produselor la sediul vostru. În toate magazinele Mobexpert Office există echipe de service dedicate care vă pot ajuta cu informații relevante și pot interveni, în cazul în care sunt solicitați.

(4) Ai nevoie de un cadou pentru o persoană dragă? Avem o soluție pentru tine.
Gift Cardul Mobexpert te ajută să spui „La mulți ani” sau „Casă de piatră” foarte ușor. Oferă cadoul potrivit persoanelor potrivite. Alege o sumă de bani cu care ești confortabil și primești un card cadou echivalent cu suma aleasă de tine. Oferă cardul sărbătoritului și el se va bucura de mobilierul sau accesoriile mult dorite.  

13.03.2014

Comentarii

Lasă un comentariu