Ședințele scurte și dese, cheia marilor succese!

Autor: Mobexpert Office scroll down

Cu siguranță că până acum vi s-a întâmplat să fiți invitați la o ședință care să se prelungească la infinit, unde să se discute despre o grămadă de lucruri care nu vă privesc și să simțiți, una peste alta, că este o mare pierdere de timp. La MBA ne învață să spunem că este bine să părăsim întâlnirea atunci când simțim că nu mai avem nimic de aflat sau de zis. 

Există câteva metode prin care puteți evita prelungirea întâlnirilor, pe principiul „ședințele scurte și dese, cheia marilor succese”. Știm că s-au scris multe articole pe acest subiect și, probabil, că se vor mai scrie. Vă zicem și noi 5 idei care ar putea să vă ajute:
  • faceți ca obiectivul întâlnirii să fie clar pentru toată lumea; organizați-vă agenda; încurajați-vă colegii care participă la ședință să își organizeze ideile pentru a câștiga timp pentru dezbaterea lor; 
  • separați discuțiile de întâlniri; discuțiile sunt cele cu maxim 4 persoane unde se dezbat idei (ex. brainstorming-urile) și întâlnirile sunt cele cu peste 4 persoane unde se fac anunțuri, se prezintă rapoarte etc.;
  • alegeți persoana potrivită care să conducă întâlnirea;
  • setați temperatura din sala de întâlnire cu 5 grade mai puțin decât în birou. Poate părea o glumă, dar va crește eficiența. În plus, într-o sală nu prea mare, o întâlnire cu peste 5 persoane poate încălzi atmosfera destul de tare, iar acest lucru poate crea un disconfort;
  • scoate-ți scaunele din sala de întâlnire pentru eficiență sporită sau luați scaune special create pentru sălile de ședință
Vă recomandăm, în plus, 3 articole și-o carte despre Project Management de unde vă puteți inspira:
 Să aveți spor!
26.02.2015

Comentarii

Lasă un comentariu