Mobilierul nu este doar mobilier

scroll down

Ce reprezintă un birou pentru omul care lucrează, de cele mai multe ori, peste 8 ore pe zi? Ce reprezintă o recepţie sau o sală de conferinţe pentru un client care doreşte să negocieze sau să semneze un contract? Ce înseamnă o simplă culoare, un simplu finisaj, atunci când discutăm despre relaţionarea dintre oamenii din interiorul unei companii, dar şi despre modul în care o firmă oarecare este percepută de către potenţialii clienţi?

Diferenţa dintre o linie curbă şi un colţ de 90 grade poate însemna uneori clienţi în plus sau în minus, la fel cum o asociere nepotrivită de culori poate însemna o scădere a productivităţii angajaţilor.

De multe ori, am fost pus în situaţia în care mobilierul pentru echiparea şi amenajarea unui spaţiu a fost privit drept „mese pentru calculator”. Mese fără formă, fără culoare; mese fără nicio legatură cu oamenii care ar fi trebuit să le folosească în fiecare zi. Mese fără nicio asociere cu acel client care va aştepta, chiar şi numai câteva minute, pe o canapea ori pe un scaun, cu privirea aţintită spre ele.

Înţelegem că bugetul este întotdeauna punctul la care se poate rezuma mobilarea unui spaţiu de birouri, însă tocmai pentru că înţelegem acest lucru, încercăm întotdeauna să-l folosim la valoarea lui maximă. De ce? Pur şi simplu pentru că atunci când clientul nostru creşte, creştem odată cu el. Nu ne putem permite să privim impasibili cum o recepţie devine un birou de secretară sau cum o sală de aşteptare devine un hol în care sunt aruncate câteva scaune.

Prima impresie contează cel mai mult

Mobilierul nu este doar mobilier. Este un instrument puternic de marketing, un instrument puternic de motivare a forţei de muncă. Un client va avea încredere în acea companie care ştie să îşi creeze şi să menţină o imagine, iar această atenţie va genera întotdeauna un respect deosebit şi din partea angajaţilor. Această imagine trebuie studiată şi aprofundată, deoarece trebuie să fie mereu în concordanţă cu domeniul de activitate. Această imagine trebuie creată atent, astfel încât un client aflat în sala de aşteptare să ştie exact la ce ar trebui să se aştepte, iar percepţia clientului vizavi de o firmă este direct proporţională cu ceea ce vede, cu ceea ce simte. Decizia clientului de a lucra sau nu cu firma în cauză este luată pe baza instinctului de moment. Se spune ca prima impresie contează cel mai mult.

Câţi dintre dumneavoastră aţi renunţat să mai lucraţi cu o anumită companie, doar pentru că în momentul în care aţi ajuns în sala de conferinţe aţi simtit că, aparent, nu se respecta pe sine? Oare câţi dintre oamenii buni, adevăraţi profesionişti în anumite domenii, au renunţat din start să colaboreze cu o anumită firmă pentru că, în ciuda unui salariu motivant, în sala de aşteptare au văzut spaţiul de lucru al angajaţilor?

Succesul partenerilor noştri este şi succesul nostru

Voi face o asociere destul de simplă, întrucât atât eu, cât şi dumneavoastră, ajungem să întâlnim de la zeci, până la sute de persoane noi în fiecare săptămână. Care este diferenţa dintre un tricou şi un costum în momentul în care cinezi cu un viitor partener de afaceri? Poate că percepţia iniţială nu este în concordanţă cu valoarea omului pe care îl priviţi, însă în mod cert această percepţie va influenţa iremediabil siguranţa pe care o puteţi avea în a colabora cu o anumită persoană.

În concluzie, noi, echipa Mobexpert Office, suntem întotdeauna pregătiţi să vă ajutăm să vă creaţi şi să vă menţineţi o identitate puternică şi respectabilă, cel puţin la nivel vizual.

Noi nu vă oferim doar mobilier. Noi nu vă oferim numai mese de lucru. Noi vă oferim o modalitate prin care, indiferent de buget, firma dumneavoastră va putea capăta respect şi încredere atât în faţa clienţilor, cât şi în faţa angajaţilor.

Noi vă oferim o relaţie puternică, bazată pe respect şi promptitudine, pentru că noi înţelegem, mai bine decât oricine, că succesul dumneavoastră înseamnă şi succesul nostru.

Claudiu Marin

25.06.2012

Comentarii

Lasă un comentariu