În spatele companiilor stau oameni pasionați și puternici

Autor: Mobexpert Office scroll down

Cu toții știm că locul în care ne simțim cel mai bine este acasă. Normal, acasă nu avem task-uri, deadline-uri, obiective, excel-uri de completat sau nu se numesc așa. Acasă e ceva mai simplu, avem lucruri de făcut, dar nu-s așa complicate. Relaxarea, voia bună, surprizele și zilele senine se întâmplă, pentru unii dintre noi, doar acasă. Ceea ce nu știm este că lucrurile astea frumoase se pot întâmpla și la birou, alături de colegi și chiar de șefi. Oamenii pasionați reușesc să se simtă la birou ca acasă. Iar dacă biroul ne permite să ne simțim așa cum ne dorim, confortabil, relaxați și voioși, cu atât mai bine. Important este să apelăm la persoanele potrivite care să ne ajute în acest demers, să transformăm biroul într-un loc frumos.

Oamenii potriviți sunt specialiștii în amenajarea spațiilor de lucru. Așa că vă facem cunoștință cu colegii noștri de la Mobexpert Office Iași. Ei au reușit, până acum, să aducă bună dispoziția în birourile multor companii și instituții cunoscute, printre care Academia Română Iași și Seven Hills International School. 

Mobexpert Office Iași
și-a deschis porțile în octombrie 2009, pornind la drum cu o echipă tânără și entuziastă, Adelina și Marian Badea. Cei doi soți au părăsit capitala, unde lucrau și locuiau de 5 ani, pentru Iași și pentru un vis pe care își doreau să îl transforme în realitate. Adelina, managerul Mobexpert Office Iași își aduce aminte de aceea perioadă, „m-am angajat la Mobexpert Pipera în 2003, iar în 2006 am plecat împreună cu soțul meu la Iași să deschidem un magazin Mobexpert de doar 687mp. Din 2009, suntem administratori la Mobexpert Iași, iar din 2014 am preluat și administrarea magazinului din Suceava.” Au construit o echipă foarte frumoasă la Iași, cei 2 fiind foarte optimiști și veseli. La întrebarea „care a fost cea mai mare provocare”, Adelina și Marian au răspuns senini că n-au avut nici măcar una și că orice problemă are și o soluție. Pe plan profesional, lucrurile au mers bine, au tratat cu optimismul lor incurabil fiecare situație și au reușit să își atingă mereu obiectivele. Pe plan personal, le-a fost puțin mai greu, fiind nevoiți să lase la București toată familia și prietenii, dar mărturisesc că și-au găsit repede prieteni și oameni faini cu care să își petreacă timpul liber.

2014 a fost un an extraordinar pentru Mobexpert Office Iași:
  • noii clienți s-au transformat în prieteni, 
  • proiectele noi au adus cu ele oameni „de o calitate superioară atât intelectual, cât și emoțional”, 
  • provocările profesionale au fost „să-i fac pe colegii mei să prindă încredere în ceva ce știu sigur că va funcționa”, spune Adelina și redeschiderea magazinului Mobexpert Office Bucovina pe care l-au preluat înspre administrare,
  • au învățat lucruri noi despre ei, „credem că o importanță majoră a avut-o faptul că am ieșit din magazin, lucru care a creat trafic nou în magazin și a reamintit clienților cine suntem și unde suntem de găsit. Suntem convinși că a fost cel mai potrivit mijloc de promovare în momentul de față.”
  • se așteaptă la un 2015 formidabil, „e clar că avem unde să creștem, piața este în plină dezvoltare.”
Au avut nevoie de 5 ani să ajungă la formula optimă. Fiecare dintre cei 7 colegi de la Mobexpert Office Iași este special și aduce un plus valoare echipei și clienților noștri. Ambiția, modestia, pasiunea pentru călătorii îi caracterizează pe majoritatea membrilor echipei de la Iași.  
Dacă ajungeți la Iași acum de sărbători, le puteți face o vizită să îi cunoașteți personal. Dacă nu, vă facem noi cunoștință cu fiecare dintre ei. Merită toate aprecierile și toate urările de bine pentru anul următor! 

Roxana Apetrea
„Deși nu-mi place iarna în mod deosebit, sunt înnebunită după sporturile de iarna. Practic schi de foarte mult timp. Pe lângă acestea îmi place sa călătoresc și să vizitez locuri noi.”

Pregătire profesională: Facultatea de Arte Plastice, Decorative și Design – Universitatea „George Enescu” din Iași; Master în Ingineria Managementului în Producția de Bunuri și Servicii – Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” Iași.
Cea mai mare realizare profesională: promovarea, la scurt timp de la angajare, pe postul de manager al departamentului Office.
Pasiuni: îi place foarte mult să schieze și să călătorească. Își dorește să descopere mereu locuri noi. 
Provocări în 2014: „diferența au făcut-o proiectele finanțate prin fonduri europene. Chiar dacă procesul de vânzare a fost unul complex, datorită documentelor complexe, a meritat efortul nostru. Un astfel de proiect a fost cel de la Academia Romana filiala Iași. Am mobilat 7 spații de birouri și alte 5 sunt deja în etapa de proiect 3D. Ne-am ocupat 100% de proiect, începând de la design 3D și până la montaj.”

Mădălina Herpeș
„Cuvântul care mă descrie cel mai bine este ordinea. Sunt o fire meticuloasă și ordonată, atentă la fiecare detaliu dintr-un proiect.”

Pregătire profesională: Facultatea de Arte Plastice, Decorative și Design – Universitatea „George Enescu” din Iași; Master în Negocieri și Relații Publice la Facultatea de Economie și Administrare a Afacerilor – Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” Iași.
Cea mai mare realizare profesională: „Proiectul de care este sunt mândră este cel de la Academia Română, acesta fiind și una dintre provocări.”
Pasiuni: îi place să rezolve puzzle-uri și să călătorească. 

Maria Gavril
„M-am angajat într-un an în care peste tot în presă se vorbea despre „criza financiară” şi reducere de personal. M-a surprins şi încurajat în acelaşi timp entuziasmul echipei cu care lucram. Era singurul loc în care nimeni nu aducea aminte de recesiune.”

Pregătire profesională: Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, specializarea Marketing.
Cea mai mare realizare profesională: „fiecare om de vânzări din magazin să devină un „personal expert” pe care clienții să se poată baza pentru orice proiect de amenajare.”
Pasiuni: își încarcă bateriile jucând remi și îi place foarte mult să călătorească. I-ar plăcea să ajungă la  sărbătoarea florilor de cireș din Japonia şi să vadă Marele Canion al fluviului Colorado.
Provocări în 2014: „de la clienţi am învățat că visele se pot îndeplini şi că eşecul este doar o scuză pentru lipsa de voinţă. Trebuie să ai în minte obiectivele şi să nu cedezi.”

Marius Angheluță
„Activitatea mi-am început-o pe raionul de bucătării, iar după o mică pauză am continuat-o pe decorațiuni. În urma unui concurs la care am participat împreună cu 4 colegi, am fost ales câștigătorul job-ului scos la concurs din departamentul de vânzări directe.”

Pregătire profesională: Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, specializarea Marketing, licențiat în tehnici promoționale; Master în Managementul Riscului în Afaceri Internaționale.
Cea mai mare realizare profesională: „cea mai mare provocare și realizare profesională pentru acest an este proiectul Seven Hills. Am investit cu toții concentrare, atenție, dăruire și puțină nebunie pentru ca acest proiect să se întâmple. A fost primul meu proiect mare pentru care am depus foarte mult suflet.”
Pasiuni: este pasionat de marketing, management și fotbal. 


Cătălin Molan
„Anul 2015 se anunța cel puțin la fel de bogat. Sunt curios ce aș scrie despre mine la finalul lui.”

Pregătire profesională: Liceul Ștefan Procopiu Vaslui specializare :Tehnician proiectant CAD .
Cea mai mare realizare profesională: „Drumul meu este de abia la început și de-abia aștept sa pot povesti și eu despre proiecte așa frumoase ca cele ale colegelor mele.”
09.12.2014

Comentarii

Lasă un comentariu