Amenajarea Birourilor Bergenbier

30.10.2015

Bergenbier este sponsorul oficial al echipei naționale de fotbal și cel mai bun prieten al suporterilor acesteia. Atitudinea prietenoasă se regăsește și în rândul oamenilor din spatele celui mai cunoscut brand de bere din România. Dând curs valorilor în care cred cu ardoare, aceștia și-au exprimat dorința impregnării spațiului în care își petrec mare parte din timp, biroul, în același spirit, prietenos și informal.

La scurt timp după întâlnirea cu echipa Bergenbier, a venit și propunerea arhitecților Mobexpert Office. Ținând cont de identitatea jucăușă și prietenoasă a brandului de bere, a fost structurat și elaborat un plan prin care s-a urmărit obținerea echilibrului vizual prin ordonarea riguroasă a departamentelor din clădire și respectarea cerințelor de confort (lumina naturală, liniște, intimitate). Pentru completarea cadrului primitor și degajat s-au folosit elemente și materiale de tip „smart industrial”.

Lumina naturală este „vedeta” acestei amenajări. Noua schemă a spațiului ține cont de zonele favorabile din punctul de vedere al luminii naturale și al confortului vizual. Rezultatul final: toate departamentele beneficiază atât de lumină naturală, cât și de acces vizual la mediul exterior.

Definirea bucătăriei și spațiului de relaxare s-a concretizat prin utilizarea unei cromatici calde și vesele, facilitarea pătrunderii luminii naturale în încăpere și acces către spațiul exterior, fără a disturba activitatea din „open space”. Nici sălile de întâlnire nu au fost ignorate, acestea sunt, de asemene, distribuite uniform și beneficiază de lumină naturală.

Pentru a asigura confortul acustic, arhitecții Mobexpert Office au decis să fragmenteze întregul spațiu deschis cu volume închise, poziționate astfel încât să mascheze zgomotul fiecărei zone. Mai mult, au folosit materiale care absorb sunetul.

Imaginea butoiului original este reinterpretată în noul spațiu sub forma unui nou element - "recipientul" cu colțuri rotunjite. Aceste spații au rol atât în structurarea funcțională a spațiului (săli de meeting, zone de relaxare), cât și în îndeplinirea cerințelor de confort. Mai mult, ele atenuează caracterul deschis al spațiului, înlesnind senzația de intimitate.

Din dorința de a expune valorile companiei a luat naștere o idee strălucitoare și foarte practică: crearea zonei de glorificare – „Hall of Fame”. Aceasta este situată în peretele nodului central, integrează nișele și cele două accese către panourile electrice și este definită de o bandă desenată tip „cartoon” care povestește mai multe despre identitatea brandului. Prietenii știu de ce.

30.10.2015

Comentarii

Lasă un comentariu