7 tendințe în Office Design pentru 2014

scroll down

Una dintre provocările companiilor este momentul schimbării sediului. Urmează amenajarea biroului. Spațiul este uneori prea mic, alteori împărțit nepotrivit. Grinzile sunt vizibile. Pereții par că se află în mijlocul încăperii. Lumina bate din direcția opusă și geamurile sunt prea mici. Arhitecții Mobexpert Office reușesc să transforme spațiile înguste în spații încăpătoare, grinzile în elemente de design interior și pereții în spații funcționale. Aceștia îmbină cu pricepere aceste provocări cu necesitățile fiecărei companii în parte. Astfel, s-au aliniat tendințelor în care se îndreaptă Office Design-ul în 2014.

  • Eficiența și organizarea.

Organizarea potrivită a spațiului de lucru se află în strânsă legătură cu eficiența cu care angajații își îndeplinesc task-urile. Cu cât biroul este mai bine poziționat și este echipat cu accesoriile corespunzătoare, cu atât crește eficiența angajaților în ceea ce privește time managementul.

  • Integrarea tehnologiei.

Integrarea perfectă pe principiul sync este un element nou. Acesta a apărut odată cu evoluția tehnologiei și dorința angajaților de a avea device-urile sincronizate între ele, în momentul în care ajung la birou.

  • Personalitate pentru fiecare spațiu în parte.

Fiecare angajat își dorește să se simtă bine la birou. Așa că încearcă să îl îmbunătățească după bunul plac, prin intermediul obiectelor personale, culorilor care îl fac să se simtă confortabil sau elementelor de decor care îi stârnesc zâmbetul.

  • Creativitatea și inspirația.

Spațiile în care se găsesc elemente neobișnuite stârnesc conexiuni și astfel apar ideile. De aceea camerele pentru brainstorming-uri sunt amenajate diferit față de sălile de meeting.

  • Culorile potrivite.

Tema biroului este adeseori aceeași cu cea a logo-ului. Logo-ul este cel care contribuie la formarea unei identități de brand. Astfel, adaptarea culorii brand-ului la dimensiunea spațiului este un plus.

  • Consolidarea relației interdepartamentală.

Relația dintre departamente este un element cheie în amenajarea unui spațiu. O echipă bine consolidată determină adesea succesul unui proiect. De aceea, un mix bun între eficiența spațiului și relația interdepartamentală aduce beneficii companiei.

  • Mobilitatea.

Cuvântul cheie al secolului XXI este rapiditatea. Totul se întâmplă și se schimbă cu viteza luminii. Oricând se poate deschide o poziție nouă într-un departament. Adaptarea spațiului de lucru la această schimbare trebuie să se realizeze ușor și fără bătăi de cap pentru angajați. Oare ce ne așteaptă pentru 2015?

23.01.2014

Comentarii

Lasă un comentariu